Tesis dirigides / Thesis under supervision

Flors, Avel·lí. (en preparació). Discursos, repertoris i ideologies lingüístiques dels joves d’ensenyament secundari als Països Catalans. Els casos de Castelló de la Plana, Inca, Manlleu i Mataró. Departament de Filologia Catalana, Universitat de Barcelona. Directors: F. Xavier Vila i Joan Pujolar.
Sendra, Montse. (en preparació). Avaluació longitudinal de la competència lingüística oral d’estudiants de Manlleu, Mataró i Sabadell (títol provisional). Departament de Filologia Catalana, Universitat de Barcelona. Director: F. Xavier Vila.

Sorolla, Natxo. (2015) Tria de llengües i rols sociolingüístics a la Franja des de la perspectiva de l’anàlisi de xarxes socials. [Language cjoice and sociolinguistic roles in la Franja form a social networks apporach] Dep. Sociologia i Anàlisi de les Organitzacions, Universitat de Barcelona.

Bretxa , Vanessa. (2014) El salt a secundària. Canvis en les tries lingüístiques i culturals dels preadolescents mataronins en la transició educativa. [Transition to secondary education. Changes in language and cultural choices among Mataró pre-adolescents during educational the transition]. Dep. Sociologia i Anàlisi de les Organitzacions, Universitat de Barcelona.

de Rosselló, Carles. (2010.) “Aprendre a triar. L’adquisició de les normes d’ús i alternança de codis en l’educació infantil”. [Learning to make a choice. The acquisition of language use and code-switching norms in kindergarten] Tesi doctoral inèdita, Departament de Filologia Catalana, Universitat de Barcelona, Barcelona, 12 de febrer.

Makiko Fukuda. 2009. “Els japonesos a Catalunya i la llengua catalana: comunitat, llengües, i ideologies lingüístiques”. [The Japanese in Catalonia and the Catalan language: community, languages and linguistic ideologies] Tesi doctoral inèdita, Departament de Filologia Catalana, Universitat de Barcelona, Barcelona, 23 de juliol.

Galindo, Mireia. 2006. “Les llengües a l’hora del pati. Usos lingüístics en les converses dels infants de primària a Catalunya.” [“Languages on the playground. Language practices in primary education children’s conversations in Catalonia.]Tesi doctoral inèdita, Departament de Filologia Catalana, Universitat de Barcelona, Barcelona.

%d bloggers like this: